Tuesday, August 26, 2014

Tuesday Pasar Malam



back to blogging ..

sorry...sebenarnya entry nie takde kena mengena dengan pasar malam...hahaha

just hari nie hari selasa...and ade pasar malam kat kawasan perumahan nie... 

*itu menandakan tak tahu nak tulis tajuk ape kat entry.... hihihi

dah berbulan meninggalkan penulisan yang tak seberapa nie...

ermm..ape ye? malas ke nak update ? takde cerita nak update ?

actually .. saya sendiri dont know why ..

the best answer MAYBE , tak sempat , agak busy sikit... *ayat taknak kecik kan ati blog sendiri....

heeee.... but now... Insha Allah... mase tu akan di cari dengan sedaya upaya nya yer my baby blog... jangan mare haaa....

sekarang nie tengah cuti semester... owhh.. actually ... dah berbulan kot cuti semester nye... hihi...

nie pun dah nak penamat dah...

4hb September tarikh mendaftar...

semoga di permudahkan...

Alhamdulillah..pointer tak mengecewakan...walaupun sikit drop.. =(

seperti yang SiDia bagitahu... I try my best... *chill...but cannot honestly...

so fight for this semester..

Owhh....sebut pasal SiDia ...

ermm...kisah duka berulang kembali..

mungkin memang nie takdir saya... hukhuk... *such a drama...

enough is enough...

penat weiii....hidup gini... ibarat tercekik tapi tak mematikan... *perghh...perumpamaan nye... haha

but the life still go on...

membahagiakan SiDia dah cukup buat saya bahagia...

since saya cuti semester... kadang2 di JB , kadang2 di Pahang..

tapi bile balik JB and stay di rumah sewa...

setiap hari SiDia teman... 

balik dari kerja terus ke rumah...

 saya masak...kami makan sama-sama...

after that tengok movie sama-sama ...

kalau takde movie pergi bazar karat cari CD ... hakhak...

kami memang gila... saya boleh layan gila dia... and dia boleh layan gila saya....

heiiii... banyak collect resepi nie... nanti iolls update hookeyy...

nanti boleh la saya review resepi ape yang saya dah masakan untuk SiDia... 

tapi paling best bile SiDia teman beli barang dapur...

boleh bukak gelanggang tau... hahaha...

bukan apa gaduh2 manja jewwww...

tapi SiDia lah satu2 nya lelaki yang sentiasa sabar dengan karenah saya...

teringat mase kami shopping raya... 

dari pagi sampai ke malam...ohh...tengah malam maybe... selagi kedai tak tutup...

even penat macam mane pun SiDia...

still gagah kan diri menapak ke kedai ,

still sabar dengan karenah saya ,

still memberi pendapat tentang barang yang saya nak beli ,

Owhh...he is the Guy...

tak tahu lah macam mane hidup nanti tanpa dia...

hopefully dia akan OKAY... 

sebab saya akan OKAY , bile dia OKAY








3 comments:

  1. Jangan putus asa berblog.. keep moving forward key.. ena pun dulu banyak putus asa

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks ena.. ragam dunia kan... memang x boleh lari... =)

      Delete
  2. Life is awesome, appreciate it ;-)

    Salam perkenalan dear..

    Done follow..sudi-sudilah singgah dan follow blog Hani

    www.hazamiesouq.blogspot.com

    ReplyDelete