Saturday, November 1, 2014

Jari awak kosong


" Jari awak kosong " ...

Ya...saya tahu awk.. jari saya kosong....

dan saya tak mintak awak penuhi dengan barang2 emas , intan . permata dan sebagai nya...

saya hanya mintak awak penuhi dengan jari jemari awak saja...

yang sentiasa memegang erat , memimpin tangan saya...

untuk saya lalui hidup nie...

awak tahu tak ??

tanpa jari jemari awak...

hidup saya jugak kosong ??

urff... mungkin awak dah penat mendengar ayat KOSONG itu sendiri...

mungkin awak dah kusut + serabut dengan hidup nie...

saya pentingkan diri sendiri...

saya tak berfikir tentang hati awak...

Ya...saya memang begitu...

lari dari masalah..

saya nak ulang 3 tahun dulu... 

tapi setiap kali awak depan saya...

saya tak sanggup ...

awak yang penuhi jari jemari awak di jari saya...

tegar ke saya melepaskn??




No comments:

Post a Comment