Thursday, December 4, 2014

Thanks for the sweetness things



beberapa hari nie the sweetness things happen in my life.. hehe

even beberapa hari nie agak tekanan dengan research... hewwww....sebut pasal research ternampak-nampak segulung degree.... Ya Allah... berat nye dugaan demi mengenggam segulung kertas....

kadang-kadang rase give up untuk sambung master... ermm.... tapi saya akan make sure kan.. bebanan research tu takkan mematahkan semangat saya untuk sambik master...

matlamat saya 5 tahun akan datang... 

okay back to the sweetness things.... hihihi...

emm... di sebabkan saya busy yang amat dengan paper research... 

and memang jenis saya tak jaga waktu makan.. ikut dann je... dah lapo baru nak makan , perut dah masuk angin baru rase kebulur... so ade seseorang yang menghantar makan...

yupp...

my new , oldest and always SECRET ADMIRE...

SiDia

sama ada tergantung di pagar , ampai baju atau pun viper belakang kereta housmate saya... hahaha

kadang-kadang rase marah jugak.. 

bukan ape... macam bagi makan kucing..letak makanan pastu hilang... and saya datang ambik... grrrr.... ** padahal rindu nak tengok dia... (Y_Y) dah 2 hari tak jumpe... hmmm

tapi yang sentiasa buat saya tersenyum adalah cara dia... 

tgh on call...

( 1 ) " pergi tengok kat luar.. ade orang bagi salam..."

( 2 ) "ehhh...bunyi ape kat luar tu ?? macam ade bunyi je kat belakang kereta ?? "

( 3 ) " balik kelas terus balik rumah...jangan pergi mane-mane... x payah la pegi makan... masak sendiri je kat rumah okay... balik cepat-cepat...panas terik nie... nanti hitam..."

awak tau tak... awak sangat sweet bile buat macam tu....

saya sangat-sangat terharu....


even waktu awak bekerja... awak still hantar makanan untuk saya... 
sedangkan waktu tengahari awak tak sempat makan nanti...
kadang-kadang awak makan biskut je... atau maggie... 

thanks for everything...

mungkin ungkapan terima kasih jarang saya ucapkan... 

tapi awak tau tak... saya terharu sangat sampai saya tak boleh nak kata apa...

setiap perbuatan awak.. buat hati saya melting.. entah untuk kali ke berapa... hihi

bila awak buat sesuatu macam nie... buat saya terfikir..macam mana lah hidup saya tanpa awak nanti...takpe.. saya kan KUAT... =)

hasil gubahan awak... ^_^
awak tau tak... even saya pernah dapat sejambak bunga ros... 
tapi bunga nie lah paling cantik...

sebab ape??

sebab awak gubah sendiri... hahha... even ia hanya la bunga dari rumput depan umah saya...**takpe...sekurang2 nya.. rumput makin pendek... hakhakhak..

thanks awak... for the sweetness things...

thanks for this memory... <3 <3 <3





2 comments: