Thursday, June 5, 2014

Kawan , Teman , & Sahabat


Honestly , saya masih kabur.. I'm not really know what are they meaning..  Friends ??

sebab dalam hidup saya ... perhubungan nie lah saya masih tersasar jauh...saya tak tahu siapa kawan siapa lawan.. anda bagaimana ??

saya punya KAWAN... ramai kawan...sebab saya suka berkawan... 
mase diploma pun saya ade kawan... degree pun saya ade kawan...
dalam satu kelas akan terdapat kelompok yang tersendiri...
and saya ?? penyibuk di antara kelompok itu... 
saya takde 'geng' ... 
saya bergerak bebas... 
TAPI saya takde SAHABAT... 
mase diploma saya rapat dengan seorang housemate a.k.a classmate..
dia lah satu2 nya kawan yang boleh faham..and rapat...
hingga lah kami habis study...
saya sambung degree dan dia bekerja...
kami bawak haluan masing2...
kini kami bukan sahabat lagi...
ohh...yaa... saya ade seorang yang saya rapat..tapi sahabat ke?
ermm...kami kenal mase PLKN.. 
dia lah satu2 nya yang saya contact hingga sekarang walaupun dah lebih 3 tahun tak jumpa.. 
dia lah yang saya boleh share sesetengah masalah... 
TEMAN ??
bagi saya... teman saya hanya lah adik beradik saya...
teman berborak...
teman bershopping..
teman bergossip...
dan sebagainya....
Oh..yaaa.... saya ade jugak yang istimewa... =)
seorang lelaki selain daripada Abah... yang menemani saya.. Insha Allah hingga ke akhir hayat...


ini jelah...yang ade dalam hidup saya... dan saya BAHAGIA...


No comments:

Post a Comment