Friday, June 13, 2014

Suddenly...


there is a lot that happen this weeks...

kadang-kadang rase tak kuat.. rapuh sangat-sangat...

8 June 2014 ... everything change.. 

its really hurts if someone that you really love cannot belong to you...

boleh bayang kan....kan....??

and I know.. ramai lagi readers kat luar sane tu lagi berpengalaman dari saya.. 

but for me... its not a first time...

so..sakit nya berdouble-double la kan.. haha...

agak terkilan jugak bile dia buat decision macam tu...seolah-olah saya tak pernah wujud dalam hidup..

3 tahun saya kenal dia.. memang tersangat kenal... 

dia bukan someone yang berfikir ke 'arah' itu ..selagi dia tak capai sesuatu dalam hidup dia..

well... this is really shocked for me..

SUDDENLY ??

tunang...

argghhh... dont know.. if I can handle it...

sampai hati nya dia... 

hati dia ??

apa yang ada dalam hati dia ??

dalam fikiran dia ??

sampai dia boleh ambik keputusan nie dalam sekelip mata ...

tapi.... dia masih taknak lepaskan saya ... so how is that ??

Man , Guy , Gentleman , Boy ?? I cant understand you la.. 

I know.. some people wil say.. "Angkat kaki la..kalau dah macam tu.." or "Let Go..."

but hati saya berbelah bahagi..

the words that make me strong is...



the key is being positive...

bersangka baik pada Allah...

apa yang terjadi adalah sebaik-baik perancangan dari Nya..

kalau betul dia milik saya...

dia akan KEMBALI...


No comments:

Post a Comment