Sunday, December 14, 2014

Fight with the Emotions



**semasa tulis blog nie...saya tengah mencari artikel tentang Islamci Management..

beberapa hari nie sangat-sangat berperang dengan emosi....

Ya Allah.... apa semua nie ??

bile saya nekad untuk melepaskan ... masa nie lah dia datang menjadi dugaan...

kalau macam tu... sia-sia lah usaha saya jadi jahat sebelum ?? errrrrrr

well... point tu dah sampai... 

memang tepat pun....

apa yang saya nak... memang dia fikir macam tu...

BUT 

heyyy ?? kenapa lah saya angkat call tadi ??

rase bunga-bunga bile dengar suara dia...dia gelak... dia okay ... saya rase tenang... 

TAPI

bila letak je phone...

terus macam...

" APA AKU DAH BUAT NIE ??? "

saya tak patut berbaik-baik dengan dia... TAPI.... haishhh....

susah nya nak selaraskan fikiran dan hati....

ariesha..... PLEASE .... 16 days more....

buat dia benci sampai meluat OKAY !!!

bukan buat dia happy.... adehhhhh,,,,,,,

SIA-SIA okayy.... now....FOKUS !!

adakah hidup seperti yang emy cakap ??

" mungkin kita terpaksa tempuh rase sakit sebelum kita dapat rasakan bahagia..."

perlu ke saya terus kan... atau..... lepaskan....

andai saya lepaskan.. saya berharap peristiwa 3 tahun dulu takkan kembali...

andai saya teruskan... untuk rasa sakit apa lagi ??

Ya... dalam cerita nie...semua orang penat...letih dan macam-macam lagi...

tapi saya sorang je ke yang berusaha untuk penamat nya ??





2 comments:

  1. betul sangat kata kawan awak tuu.. nak capai bahagia bukan mudah.. kena lalui keperitan hidup dulu... tp dah capai bahagia pon jangan sangka takde dugaan yg mendatang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. its all about life kan?? tak semua apa yang kita nak akan dapat... dan apa yang kita tak nak akan di jauhkan. tekad dan usaha. Thanks awak.. =)

      Delete