Tuesday, December 16, 2014

Cerita Semalam


semalam.... kelas sangat full... 

dari 8.30 samapi 12.30 , pastu sambung petang pulak 2.30 sampai 6.00

balik tu ade sorang classmate ajak pergi minum...

TAPI..

sepanjang minum dengan classmate tu..

kami tak bersembang sangat pun...

SEBAB

SiDia on call tak nak berhenti...

sudah nya... saya berborak orang yang dalam talian and di luar talian...

hahahahahha....

and memang sepanjang saya on call.. saya tau SiDia memang otw datang ke rumah saya pun..

lagi la dia dapat tau saya keluar minum dengan classmate......lelaki..

semakin kuat lah dia stalker...

and me ?? like an always.. " suke hati lah.... "

tapi yang paling kelakar nya.... bile kali nie... dia nak tinggalkan makanan kat ampai baju terkantoi....

saya balik ikut jalan lain... so sampai rumah memang nampak lah dia tengah buat kerja tu...

dia  naik motor... baru perasan saya berdiri depan dia... hahaha....

kelakar sangat bile tengok muka dia time tu... 

so kena lah dia stay... tolong tengok kan DSLR yang problem itu.... 
**katanya motor DLSR yang rosak..adehhh...

tolong sidai baju... ** errr....tolong ke?? tolong dengki ada lah...buat lari sepit baju...grrrrr...

pastu revenge dia dengan telungkupkan baldi kat kepala dia... hahahahahahahah

okay... ini sampai main kejar-kejar...sebab dia nak balas balik...

merah-merah muka masing-masing ketawa dengan berlari...

serius...penat + lepak habiss....

tapi...after that... keluar pergi econsave kejap.. cari barang dapur... 

kat econsave pun boleh mendengki lagi... guna pintu masuk yang ade tempat berpusing tu... 

hehehehe...kami memang begini... 

mungkin nampak kebudak-budakan ...

24 ?? tahun depan 25 okay...

childish sangat...

tapi nak buat maca mana kami gembira begini...

begini lah kami mengumpul memory...

bukan dengan hanya pergi sesuatu tempat yang menarik + event + hari-hari tertentu saja...

nahhh....hadiah yang dapat semalam...

gelang lipan kata nya... 



No comments:

Post a Comment