Monday, December 29, 2014

Final Exam & Banjir



entry kali nie...memang berkaitan final exam jela...

di saat final exam nie lah macam-macam dugaan mendatang...

Ya Allah....kuatkan lah jiwa ku...

second paper ahad nie 4hb then last paper 6hb... 

harap keadaan dah mula reda...

hati siapa yang tenang mengenangkan family di sana...

even Maran, Pahang tidak seteruk Temerloh...

saya still tak senang duduk ...

Ma , Abah , Along yang tengah berpantang... seorang baby and sorang kanak-kanak...

Ya Allah... berat tanggungan Abah... siapa je yang boleh bantu ??

kalau saya ada kat sane...mungkin ringan sikit beban... 

hari nie Ma call...beritahu..hujan tak berhenti..air makin naik...

bekalan makanan makin kurang...

pergi 7E nak beli stok roti.. dah habis... dapat beli biskut je...

saya disini ?? tak tegar rase nya nak mengenyangkan perut sendiri tanpa tahu kenyang ke mereka??

bantuan ?? hanya pada rumah yang terjejas... habis rumah yang tak terjejas tak perlu makan ke?? 

think +ve , mungkin bekalan kurang... tapi agihan tu tak boleh ke utamakan bagi keluarga yang punya anak kecil.. and orang tua... 

aarghhh.... tak tahu nak pikir ape.. nak habis cepat-cepat je exam nie....

 tatkala ini lah... SiDia banyak mendokong saya...

bile saya menangis...merengek nak balik meredah banjir hanya untk bersama family...

SiDia yang bagi kekuatan untuk saya terus hadapi final exam nie...

meniupkan semangat... kadang-kadang dia buat saya lupe seketika... dengan senyuman and gelak tawa... buat lawak naik keretapi tengok ikan dalam air banjir.. helikopter tak leh mendarat...jadi kene terjun bunuh diri... haha... Yupp...apa dia cakap memang make it sense... saya je kadang-kadang bercakap guna lutut ** ayat biasa dia..

thanks awak...cause always there when I need you...

Thanks for everything...


No comments:

Post a Comment