Wednesday, December 10, 2014

Saya Si Anatagonis


since dari kecil saya di besarkan dengan cerita-cerita dongeng di mana akan ada satu watak antagonis yang akan merampas kebahagiaan orang lain.. 

the witch , nenek kebayan , si bawang putih ?? ke bawang merah ?? saya confuse antara cerita Indon and melayu kita.,... errrrrr.... 

and that time , I absolutely HATE it !!

sampai hati dia merampas bahagia orang lain ?? kenapa dia buat macam tu ?? cari lah bahagia yang lain ? tak baik buat jahat dengan orang ... bla..bla...bla...

sampai lah dah beso nie... saya merasakan SAYA lah watak antagonis tu...
hahahah.... funny....

sebaik macam mane pun kamu ariesha... kamu adalah si antagonis...
itu lah hakikat nya...

BUT 

now saya pun bersikap antagonis...

keras kan hati...walau macam mane pun keadaan dia...

walaupun hati nie meronta tak sanggup biarkan dia bersedih sorang-sorang...

TAPI

saya kena kuat... kuat untuk menjadi antagonis...yang tak nak merampas bahagia orang lain...

nie lah masa paling sesuai untuk jadi antagonis supaya dia sedar akan pihak yang sana... 

biar lah pihak yang sana ada bile awak perlukan...

mengurangkan kesedihan...

memberikan ketenangan...

dan saya....?? hanya doa dari jauh...supaya kesakitan di hati awak makin kurang , supaya hati awak kuat and tabah dengan dugaan nie... 

maaf..

anatagonis ini takkan tamat selagi , kisah kita tiada penamat.... 



p/s : puas belek album , untuk dapatkan picture ala-ala antagonis... 
hahaha... nie je yang hado....

No comments:

Post a Comment