Friday, December 12, 2014

Unknown title (taktahu nak letak ape)


baru nak masuk 5 hari awak takde ...

dan bertubi-tubi soalan yang mereka tanye....

kemana awak ?

gaduh ke ??

dah putus ke ??

kenapa ?? tipu laaa....

** dengan mimik muka yang bersungguh-sungguh and concern sekali...

what I just can say is....

 I'm OK...nothings... dont worry...

** thanks korang....**

****************************************************

awak sangat familiar dikalangan mereka...

heyyy.... I'm their friends.... NOT you....

tapi mereka membuat saya makin teringat awak... 

baru ahad lepas....

kita berkelah depan rumah saya....

bentang tikar princess saya tu.... 

saya masak nasi goreng , awak beli ayam madu panggang tu....

ummm....sedapppp nyeeee

berkelah ala-ala tepi pantai....

peduli apa orang kata and tengok.... 

yang penting perut kita kenyang.... kan..kan...kan.... ??

teringat pulak...bile emy datang mencelah bagi nasi impit dengan rendang....sambil kata...

" maaf...ganggu tengah sweet-sweet nie....nie emy bawak dari rumah "
** kenyang betol kite hari tu....

ingat lagi tak cuti semester saya yang lepas....

saya balik JB sebab awak....

saya stay kat rumah sewa...padahal takde ape pun... bosan ada la...

tapi saya tak sabar menunggu petang...

sebab petang awak balik kerja terus ke rumah saya....

and mase tu.. saya dah siap-siap masak untuk awak...

sampai je kat rumah... terus saya hidang makanan....

saya suka sangat bile tengok awak makan.... berselera sangat....

malam pulak... kita tengok movie sama-sama..... 

kadang-kadang kita saje je datang bazar karat semata-mata nak beli CD...hihi...

opsss...tak lupe jugak.. aiskrim goyang favourite saya... =)

ouhh...ingat tak ?? awak buat kan cekodok ikan bilis untuk saya ??

untuk kita tengok movie... awak kata sedap nie sambil makan cekodok...

terus awak pergi kedai and beli tepung.... advance.... !!

and depan rumah saya jugak la...

kita main air...sambil basuh motor...

dan saya tak pernah berjaya nak basah kan awak...sebab tak sampai hati...

takut awak balik dalam kesejukkan..

so..biar la...saya yang basah lencun...dek kerja awak...

yang penting awak gembira... 

kita ketawa...berlari and bising macam apa...

sampai abang jiran sebelah jenguk kat luar....apa la yang budak nie buat malam-malam...
hahahaha....basuh motor macam bukak car wash.,... ngeeeee....

awak tau ?? setiap kali saya basuh motor awak... saya mesti bisik sesuatu kat baby Aprilia...

saya cakap " awak bawak dia elok-elok ye....jangan meragam selalu....jaga keselamatan dia....saya janji saya akan cantik-cantik kan awak selalu... yang penting...awak jaga dia..." 

Alhamdulillah...saya bersyukur sangat....sebab dia jaga awak... even dia yang calar balar sana sini...
bengkok sana sini.... tapi awak takde pape... 

setiap kali awak cerita awak hampir excident , jatuh motor dan sebagainya... 

saya akan berterima kasih dengan dia...say sorry dengan dia...

sebab tu awak kata saya pelik sebab peluk tank motor awak... hahahahaha

tapi awak tak tahu apa yang saya buat sebenarnya... **rahsia saya...

*************************************************************

beberapa memori yang saya tulis dalam blog....

supaya saya tak lupe...

awak tahu kan penyakit lupa saya nie ??? haha...

maaf.... memori 3 tahun lepas... tak banyak yang saya ingat....

mungkin terlalu sakit untuk di ingati.... sebab tu saya lupa kan..

*************************************************************





No comments:

Post a Comment